Política de Qualitat

Coneix-nos | Política de qualitat

Estar associat a Egarsat no té cap cost addicional per a l’empresa.

Egarsat Mútua Col·laboradora amb la Seguretat Social núm. 276 té com a principal objectiu l’obtenció de la màxima satisfacció de les Empreses Mutualistes, pacients i personal d’ Egarsat respecte a “totes les activitats efectuades de conformitat amb la legislació aplicable a les Mútues Col·laboradores amb la Seguretat Social” impulsant accions per la reducció de la sinistralitat, atenent accidents de treball i malalties professionals, així com una gestió encaminada a garantir la satisfacció dels treballadors i col·laboradors vinculats a l’entitat, complint, en tot moment, amb els requisits legals aplicables.

La Direcció d’ Egarsat reconeix la força estratègica de la qualitat com a instrumentm fonamental per a la consecució de la seva missió i visió, per la qual cosa es compromet explícitament a potenciar la millora contínua revisant l’eficàcia del sistema de qualitat ISO 9001:2015, que permet el desplegament de la seva missió, visió i valors, plantejats en 4 objectius estratègics:

Solidesa econòmica

Qualitat del servei a les empreses i col·laboradors

Satisfacció dels treballadors de les empreses mutualistes (pacients)

Evolució

La qualitat és fruit de la participació de tots i cadascun dels empleats.

En funció d’aquests objectius s’establiran anualment les línies estratègiques que s’aplicaran en tots els nivells de l’organització.

Les accions d’ Egarsat per gestionar la qualitat dels seus serveis són: el control de les activitats dirigides a la integració dels treballadors accidentats o afectats als seus respectius llocs de treball en el menor termini possible i amb les majors garanties de curació, així com la rapidesa en la tramitació i liquidació de les prestacions econòmiques que corresponguin.

La Direcció d’ Egarsat avaluarà de forma continuada, el grau de satisfacció dels seus diferents usuaris (mutualistes, pacients i treballadors) respecte a la prestació dels seus serveis, amb accions que inclouen l’eficàcia de les accions correctives adoptades.

Egarsat assegurarà que la política de qualitat sigui coneguda, entesa, aplicada i mantinguda al dia en tots els nivells de l’organització, mitjançant la posada en marxa dels canals de comunicaci adequats, l’assignació dels recursos necessaris i l’adopció de les mesures que garanteixin que les activitats es compleixen en les condicions adequades.

Egarsat es compromet també, en matèria de seguretat i salut laboral, a aconseguir un entorn de treball segur i saludable.

Sant Cugat del Vallès, 10 de maig de 2022

ALBERT DUAIGUES, Director Gerent