Contacte

Informació General

Per rebre informació general sobre els serveis i prestacions d’Egarsat pots contactar amb nosaltres a través del següent formulari. Cumplimenta els camps i en breu ens posarem en contacte amb tu.









 

Qualitat | Suggeriments | Agraïments

Si ja ets una empresa mutualista, un treballador associat o un col.laborador d’Egarsat, pots ajudar-nos a millorar amb els teus suggeriments i comentaris.











 

Atenció a l'usuari

Xarxa de Centres

Egarsat facilita als seus mutualistes i despatxos col.laboradors una xarxa de delegacions administratives que s’encarreguen de gestionar les prestacions econòmiques de la manera més personalitzada, dinàmica i eficaç, i ofereixen el suport necessari en totes les qüestions relacionades amb la Seguretat Social, cotitzacions, sistema RED i Delta/CoNTA a través dels gestors de servei i de l’equip administratiu.

Així mateix a través de la Xarxa de Centres Assistencials d’Egarsat posem a disposició dels nostres assegurats un equip sanitari amb un metge de referència que atendrà de manera personalitzada tot el procés de recuperació.

Serveis Centrals Egarsat

En cas de necessitar contactar amb els serveis centrals de la mútua: 935 829 600

Servei d'assistència mèdica (SAM) 24h/365

Per obtenir informació sobre l’accés als centres assistencials i primers consells d’actuació davant d’un accident de treball, està disponible el telèfon gratuït operatiu tots els dies de l’any: 900 333 276

Servei d'assistència des de l'estranger

En cas d’accident de treball de mutualistes desplaçats a l’estranger per motius laborals, Egarsat facilita el telèfon: +34 93 582 96 61.

Per a col.laboradors

Egarsat posa a disposició dels despatxos professionals un servei de consultes per a col.laboradors sobre el col.lectiu dels autònoms relacionades amb la prevenció de riscos laborals, les cotitzacions i les prestacions: canalautonomo@egarsat.es

Bústia de Qualitat

En el marc de la millora contínua dels nostres serveis, posem a disposició dels treballadors i empreses associades la bústia de Qualitat, Suggeriments i Agraïments.

La gestió dels suggeriments, reclamacions i agraïments es pot realitzar a través del formulari d’aquesta pàgina o presencialment en els nostres centres assistencials.

Subscriu-te a la nostra newsletter!

Sol·licita la subscripció al nostre butlletí per mantenir-te al dia de les novetats d’Egarsat així com en matèria de Prevenció de Riscos Laborals,  Actualitat Laboral i Legislativa