Egarsat llança el servei 'Egarsat Digital Conecta'

  • Egarsat llança el servei digital ‘Egarsat Digital Conecta’ amb el propòsit de millorar l’accessibilitat i disponibilitat dels seus serveis. 
  • El servei digital cobreix les necessitats emergents d’empreses mutualistes i assessors laborals, potenciant l’interlocutor únic com a figura clau en la cadena de valor.
  • La seva posada en funcionament permet a l’entitat establir converses one-to-one amb els seus grups d’interès, adoptant un enfocament més conversacional i personal.

Egarsat, Mútua Col·laboradora amb la Seguretat Social Núm. 276, llança el servei ‘Egarsat Digital Conecta’ amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat i disponibilitat dels seus serveis. Sota el lema ‘Ara, més a prop de tu; la proximitat a l’avantguarda de la innovació tecnològica’, l’entitat uneix dos dels seus valors corporatius -proximitat i innovació- donant continuïtat al seu projecte de Transformació Digital.

Un nou servei digital que sorgeix davant la necessitat de posar en contacte a aquelles empreses mutualistes i assessors laborals amb l’interlocutor assignat per l’entitat de manera còmoda, ràpida i senzilla. Així mateix, també ofereix la possibilitat que al volant de 300.000 treballadors protegits identifiquin el centre Egarsat més pròxim al seu domicili habitual, optimitzant la funcionalitat que proporciona l’actual ‘Xarxa de Centres’.

Les seves principals funcionalitats són:

Contacta amb el teu gestor personal:

permet a les empreses mutualistes i assessors laborals identificar el seu gestor personal, podent contactar amb el seu interlocutor mitjançant telèfon, correu electrònic o xat.

Contacta amb el teu centre de referència:

permet als treballadors protegits identificar el seu centre Egarsat de referència, proporcionant les principals dades de contacte (adreça, telèfon, correu electrònic, fax, horaris i un accés directe de com arribar).

 

La seva posada en funcionament cobreix les necessitats emergents d’empreses mutualistes i assessors laborals, potenciant l’interlocutor únic com a figura clau en la cadena de valor. El gestor personal, recolzat en les capacitats tecnològiques que ofereix la plataforma, serà la persona de referència que atendrà les consultes i tràmits necessaris. Així mateix, permet a l’entitat establir converses one-to-one, adoptant un enfocament més conversacional i personal.