Egarsat realitza periòdicament enquestes de satisfacció a les empreses mutualistes, pacients i col·laboradors per conèixer la seva opinió sobre els serveis prestats. Els resultats obtinguts ens permeten millorar dia a dia i alinear els nostres serveis a les expectatives i necessitats dels usuaris.
Resultats Pacients | Centres Assistencials
En el cas dels centres assistencials d’Egarsat, han estat entrevistats un total de 1.080 pacients.
- Grau de satisfacció general: 8,64
- 66% recomanarien els serveis d’Egarsat
Els punts forts destacats pels pacients han estat:
- Infermeria: 8,79
- Gestió Administrativa: 8,73
- Visites de Rehabilitació: 8,68
- Sessions de Fisioteràpia: 8,67
Hospital Egarsat
Resultats Pacients | Servei d’Hospitalització/USCI
En el cas dels centres assistencials d’Egarsat, han estat entrevistats un total de 1.080 pacients.
- Grau de satisfacció general: 8,64
- 66% recomanarien els serveis d’Egarsat
Els punts forts destacats pels pacients han estat:
- Infermeria: 8,79
- Gestió Administrativa: 8,73
- Visites de Rehabilitació: 8,68
- Sessions de Fisioteràpia: 8,67
Resultats Pacients | Altres Serveis
En el cas del Servei d’Urgències i Consultes, el Servei de Fisioteràpia i altres serveis de l’Hospital Egarsat, s’han obtingut els següents resultats:
- Servei de Consultes: 8,60
- Servei de Urgències: 8,65
- Servei de Biomecànica: 8,66
- Servei de Fisioteràpia: 9,31
- Servei Telerehabilitació: 9,50
Resultats en Col·laboradors
En les enquestes, realitzades l’any 2021, han estat entrevistats 109 despatxos professionals que col·laboren amb la nostra entitat, obtenint el resultat següent:
- Grau de satisfacció general: 8,60
- 61% recomanarien els serveis d’Egarsat a altres professionals del sector
- 30% manifesten que continuaran col·laborant amb Egarsat
Els punts forts destacats pels col·laboradors han estat:
- Gestió Administrativa
- Tracte cordial i personalitzat
- Capacitat de resposta ràpida i efectiva
- Assessorament Laboral
- Amb una puntuació de 9,03, els gestors de servei han centrat la seva gestió en la disponibilitat dels seus serveis minimitzant el temps de resolució de les demandes dels col·laboradors
Resultats en Empreses Mutualistes
En el cas de les empreses, han estat entrevistades un total de 125, que comptaven amb 10 o més persones treballadores.
- Grau de satisfacció general: 8,23
- 57% recomanaria els serveis d’Egarsat
Els mutualistes van destacar els següents punts forts:
- En assistència mèdica, van assenyalar aspectes com la qualitat i agilitat en l’assistència, l’atenció i el tracte dispensat a les persones treballadores ateses, així com la qualitat dels centres assistencials.
- En quant a la relació de les empreses amb els centres d’Egarsat, van reconèixer la professionalitat en la tramitació, el tracte cordial i personalitzat rebut, la facilitat de contacte, l’agilitat en les respostes obtingudes i la preocupació que la mútua mostra davant les seves necessitats.