La Nit de l'Empresari de patronal Cecot premia a cinc empreses mutualistes d’Egarsat

  • Cinc empreses mutualistes d’Egarsat han estat guardonades per la patronal Cecot en la 26a edició de la Nit de l’Empresari celebrada el passat 9 de novembre de 2021 en el Teatre Principal de Terrassa.
  • Grup Lavinia, IMC Toys, Serafí Indústria Gràfica, Floristeria Gras i Torrents Padrós han estat les empreses mutualistes d’Egarsat premiades durant la celebració de l’acte i lliurament de reconeixements.
  • Egarsat ha traslladat a les seves empreses mutualistes el seu reconeixement i admiració pel treball realitzat, especialment per l’esforç, la constància i la capacitat d’adaptació i superació diària.

La 26a edició de la Nit de l’Empresari, organitzada per la patronal Cecot, que va tenir lloc el passat 9 de novembre de 2021 en el Teatre Principal de Terrassa i els jardins de la seu de la patronal vallesana, ha premiat a cinc reconegudes empreses mutualistes d’Egarsat. Una cita consolidada en el món empresarial en la que van assistir al voltant de 1.000 assistents, entre els quals es trobaven representants polítics, directius d’empreses i membres de patronals i entitats socials i financeres de gran rellevància.

Sota el lema “Ultra trail empresarial: orientació, equip i superació”, l’esdeveniment ha reunit premiats i convidats de la patronal al Teatre Principal, on s’han dut a terme els parlaments i el lliurament de premis i reconeixements. El president de la Cecot, Antoni Abad, ha explicat que la patronal terrassenca ha estat al costat de les empreses i autònoms durant la pandèmia. “Després d’una dura cursa de fons, amb molts desnivells i obstacles, ara és el moment de continuar avançant en el camí a la reactivació empresarial”, explica.

GRUP LAVINIA Personalitat 2021

IMC TOYS       Transformació Digital

SERAFÍ                         Eficiència energètica

FLORISTERIA GRAS Empresa centenària

TORRENTS PADRÓS Empresa centenària

Enguany, Antoni Esteve i Victòria Piany, president i vicepresidenta, així com fundadors de Grup Lavinia, han estat distingits amb el reconeixement a la “Personalitat 2021”. Amb més de 27 anys d’experiència en el sector, la seva missió és oferir solucions de comunicació i tecnologia i generar continguts per a tots els suports i formats, mantenint sempre el seu compromís amb la innovació, la societat i les persones.

Entre els premiats, també figura l’empresa terrassenca dedicada al sector les joguines: IMC Toys. Guardonada en la categoria “Transformació Digital”, la companyia ha estat reconeguda per impulsar una solució alternativa digital capaç de mantenir la relació i la comunicació tant amb clients directes com amb el consumidor final. La posada en funcionament del seu projecte “showroom virtual” ha estat clau en un any en què la irrupció COVID-19 ha obligat a l’empresa a cancel·lar tots els esdeveniments de demostració de productes a nivell nacional i internacional.

nit-empresari-cecot

D’altra banda, Serafí, empresa dedicada al sector de la indústria gràfica, ha estat guardonada en la categoria “Reconeixement al compromís amb l’eficiència energètica i la sostenibilitat patrocinat pel Port de Barcelona”. El jurat ha valorat, principalment, que el 33% del consum elèctric actual de l’empresa prové de la planta d’Energia Solar Fotovoltaica situada en les seves instal·lacions de Terrassa i l’estalvi en emissions de CO₂ de 53.000 Kg (equivalent a 3.775 arbres). En aquesta matèria, també ha destacat l’estalvi energètic 161.459 kW, així com l’estalvi econòmic reeixit de 19.200 €/any.

Així mateix, durant la celebració de l’acte, la patronal Cecot també ha volgut homenatjar dues empreses centenàries de Terrassa: la Floristeria Gras i Torrents Padrós. Amb més d’un segle d’història, ambdues empreses han estat reconegudes per la seva llarga trajectòria empresarial, fruit de l’esforç la constància, el treball i la dedicació. El jurat ha destacat la seva capacitat d’innovar, evolucionar i reinventar-se amb la finalitat de satisfer les necessitats dels consumidors al llarg dels anys.

Egarsat, Mútua Col·laboradora amb la Seguretat Social Núm. 276, ha posat en coneixement de les seves empreses mutualistes el seu reconeixement i admiració pel treball realitzat, especialment per l’esforç, la constància i la capacitat d’adaptació i superació diària que han mostrat en temps d’alta complexitat. Per l’entitat, ha estat un plaer acompanyar-les en el marc d’un esdeveniment de tanta rellevància per al món econòmic-empresarial.