Egarsat Digital Gestiona, la renovada oficina virtual d'Egarsat

  • Egarsat, en la seva aposta per l’evolució i la millora contínua dels seus serveis digitals, presenta Egarsat Digital Gestiona, la seva renovada oficina virtual en procés de creixement i desenvolupament.
  • Sota el lema «Egarsat Digital Gestiona, una manera més fàcil de realitzar les teves gestions», l’entitat renova i optimitza la seva plataforma convertint-la en una molt més accessible, funcional i intuïtiva.
  • Una eina digital de gestió al servei d’empreses mutualistes i assessors laborals que proporciona una major claredat, accessibilitat, senzillesa i personalització a la plataforma, a més de noves i millorades funcionalitats.

Egarsat, Mútua Col·laboradora amb la Seguretat Social Núm. 276, en la seva aposta per l’evolució i la millora contínua dels seus serveis digitals, presenta Egarsat Digital Gestiona. Una eina digital de gestió dirigida a les seves empreses mutualistes i assessors laborals que millora l’accessibilitat a la informació i serveis facilitant la gestió i els processos de comunicació amb l’entitat.

Després de més de 10 anys del llançament de «l’Àrea Egarsat» com a extranet corporativa al servei del mutualista, l’entitat renova i optimitza la seva plataforma convertint-la en una molt més accessible, funcional i intuïtiva. Sota el lema «Egarsat Digital Gestiona, una manera més fàcil de realitzar les teves gestions», la seva posada en funcionament dona continuïtat al projecte de Transformació Digital de la mútua.

Una eina digital renovada al servei d’empreses mutualistes i assessors laborals

En l’àmbit d’adequació i manteniment del servei digital, Egarsat ha desenvolupat millores orientades a facilitar la gestió per part de l’usuari que aporten una major qualitat a la plataforma. Així mateix, entre les principals actuacions de millora, destaquen la claredat, la senzillesa, l’accessibilitat i la personalització.

Accesibilitat

El sistema d'autoregistre, permet a l'usuari donar-se d'alta en la plataforma com a empresa mutualista i/o assessor laboral, sense desplaçaments ni gestions innecessàries, permetent el seu accés de manera ràpida, confidencial i segura. Així mateix, s'aprecien millores significatives pel que fa al rendiment de la plataforma.

Claredat

A través d'un disseny intuïtiu, atractiu i funcional, així com una organització clara, simple i estructurada dels continguts, l'entitat ha aconseguit proporcionar una navegació còmoda i senzilla mitjançant elements d'identificació, navegació i acció.

Personalització

La configuració personalitzada del perfil d'usuari amb les principals dades de contacte, així com la possibilitat de triar un idioma preferent, gestionar avisos personalitzats o configurar alertes, permet a l'usuari trobar el que busca, en el moment en que ho necessita i de la manera que més s'ajusta a les seves necessitats i preferències.

Senzillesa

La creació d'un menú principal amb accessos directes i identificació de tràmits pendents, permet a l'usuari visualitzar fàcilment l'estat de la seva empresa o cartera d'empreses, detectant aquelles gestions prioritàries. A més, l'existència de finestres emergents proporciona la informació addicional de suport necessària.

Egarsat no només ha centrat els seus esforços en la millora del disseny duent a terme una estructura de navegació més simple capaç de facilitar l’accés a la informació i a la gestió dels tràmits, sinó que ha implementat noves i millorades funcionalitats que proporcionen un valor afegit al servei. Una oficina virtual que permet accedir a la informació de manera immediata, consultar i efectuar el seguiment de tràmits pendents, realitzar gestions de manera telemàtica i estalviar temps en la realització de tràmits i consultes. 

Entre les ja conegudes funcionalitats com són la gestió del volant d’assistència, l’assistent per a la confecció de partes proforma d’accident, l’accés a diversos informes de consulta de baixes, altes i sense baixes, l’exportació del llistat previ de deduccions indegudes o l’accés a les darreres novetats mitjançant la subscripció al butlletí mensual de l’Egarsat al Dia, se sumen ara noves i millorades funcionalitats com la sol·licitud de farmacioles i reposicions, així com la identificació del gestor personal i/o el centre Egarsat de referència.

La posada en funcionament d’aquesta nova versió, impulsada i desenvolupada per la Direcció de Gestió Mutualista d’Egarsat, es troba en procés de millora contínua. Dissenyada per sostenir un increment substancial de les seves funcionalitats, contempla la possibilitat de ser actualitzada davant futures versions. Una eina de gestió en constant transformació que busca adaptar-se a la realitat digital que els nous temps exigeixen cobrint així les necessitats emergents dels grups d’interès de l’entitat.