Targeta SAM

Assistència mèdica 24h/365 dins i fora del territori espanyol

En què consisteix

El Servei d’Assistència Mèdica (SAM) té com a objectiu facilitar l’assistència i orientar sobre l’accés als centres sanitaris en cas d’urgència als treballadors d’empreses mutualistes, quan succeeix un accident laboral tant dins com fora del territori espanyol.

El telèfon d’informació i assistència està operatiu les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.

Característiques del SAM

  • Sense cost per a l’usuari i sense limitació de trucades ni durada de les mateixes.
  • Gestionat pel RACC i atès per personal qualificat per identificar el tipus d’urgència i oferir la solució més adequada en cada cas, per resoldre consultes sobre: el Centre Assistencial més pròxim, emergències mèdiques, primers consells d’actuació, transport sanitari, orientació mèdica, informació sanitària, recursos i serveis facilitats per Egarsat en cas de contingència professional.
  • En cas de malaltia comuna, es facilita informació sobre els recursos sanitaris públics i privats en qualsevol lloc d’Espanya (hospitals, centres especials i farmàcies de guàrdia).
  • Les empreses mutualistes poden disposar de tantes targetes amb el telèfon d’assistència 24 hores / 365 dies (SAM) com siguin necessàries per als seus treballadors.

Des del territori espanyol

Des de l'estranger

Sol·licita la teva targeta SAM

Pots realitzar la sol·licitud a través de la teva Àrea Egarsat